Steigiant įmonę, labai svarbus kiekvienas žingsnis. Lietuvoje kiekvienais metais įregistruojama daugiau kaip 10 tūkst. naujų įmonių. Ne visos jos kuriamos stambių verslo magnatų kurie nuolat plečia savo veiklą. Ne ką rečiau tautiečiai ryžtasi išbandyti verslą ir kurią įmonę, nusprendę išbandyti kažką naujo. Tokiais atvejai labai svarbu žinoti, kokie įmonės steigimo etapai yra būtini. Svarbu žinoti, kuo galite pasirūpinti pats, o ką geriausiai padarytų apskaitos įmonės Kaune ar kitame mieste.

Pavadinimas – rimtas iššūkis

Pirmasis įmonės steigimo etapas yra ne kas kita kaip įmonės pavadinimas. Gali pasirodyti, jog tai paprasčiau nei paprasta, tačiau Lietuvoje galiojantys teisės aktai ir įmonių registravimo tvarka nemenkai apsunkina šį etapą. Toli gražu ne visi savininkų sugalvoti įmonių pavadinimai sėkmingai registruojami. Todėl galvojant pavadinimą iš karto reikėtų išanalizuoti teisės aktus ir numatyti tokį pavadinimą, kuris juos atitiktų.

Dokumentų gausa – stebina

Kartais jauni verslininkai, ieškantys apskaitos įmonės Kaune tikina, jog pagalba jiems bus reikalinga tik įsteigus įmonę. Juk kol vyksta pirmieji įmonės steigimo etapai, nėra ką skaičiuoti ir apskaityti. Tačiau paaiškėja, kad ir registruojant įmonę profesionalo pagalba gali gerokai palengvinti darbus. Ne visi žino, jog Lietuvoje steigiant įmonę reikalingas ne tik pavadinimas, įstatinis kapitalas ir direktorius, reikalinga ir tvarkingai paruošti steigimo dokumentus. Tam reikalingas steigimo raštas bei įmonės įstatai. Dažniausiai pastarasis dokumentas tampa dideliu iššūkiu pradedantiesiems verslininkams. Geriausia šį etapą patikėti profesionalams, kasdien susiduriantiems su šiomis užduotimis. Jie tokius dokumentus paruoš greitai ir nepriekaištingai.

Baigiamieji formalumai

Kai pirmieji sudėtingi įmonės steigimo etapai pabaigti, lieka tik atsidaryti banko sąskaitą, paskirti direktorių ir užsiregistruoti Registrų centre. Tačiau atšventus įmonės steigimą, nereikėtų galvoti, jog pagalbos iš profesionalų nebereikės. Naujoje įmonėje reikės nuolat rūpintis apskaita, tvarkyti dokumentus, rengti ataskaitas ir visa tai daryti nepriekaištingai. Jeigu nesate geras buhalteris, geriausia iš karto pasidomėti apskaitos įmonės Kaune rekomendacijomis. Jeigu šie dokumentai bus vedami taisyklingai nuo įmonės veiklos pradžios, tai ateityje padės išvengti nemalonių staigmenų, netikėtų tikrinimų, baudų ir kitų nemalonumų. Iš anksto pasirūpinkite profesionalia įmonės apskaita, kuri padės sutaupyti laiko ir išvengti brangiai kainuojančių klaidų.